Silent Hill Homecoming Playstation 3 (PS3)
A Silent Hill Homecoming a neves pszichológiai horror sorozat debütálását jelenti a következő generációs konzolokon. A sorozat védjegyévé vált hangulatra, kalandra és történetmesélésre építve egy ijesztő, új és önálló játékmenetet mutat be, amely kísérteni fogja mind az első játékosok, mind a tapasztaltabbak álmait Silent Hill városának és új, baljós testvérvárosának, Shepherd’s Glennek a híresen ködbe burkolózó utcáin.
Egy komor hazatérés története
A Homecoming története Alex Shepherd, egy háborús veterán rémálommá változott életét követi nyomon, aki visszatér szülővárosába, Shepherd’s Glenbe, hogy kivizsgálja öccse, Josh hirtelen eltűnését. Shepherd’s Glentől a rettegett Silent Hill ködös utcáiig Alexnek a legsötétebb borzalmakkal kell szembenéznie, hogy megtalálja öccsét. A valósággal való megbirkózás során Alexnek itt kell megfejtenie a rémálmai mögött rejlő rejtélyt, felfedeznie az igazságot öccse eltűnése mögött, és szembeszállnia a gonoszsággal, amely eközben saját húsát és vérét is uralja.
Továbbfejlesztett játékmenet
A túlélő-horror műfajába mélyen gyökerező Homecoming akciója továbbra is a Toluca-tó körüli közösségekben élő borzalmak felfedezésén és a túlélésükhöz szükséges rejtvénymegoldó készségen alapul. De a játékfejlesztő, a Double Helix javára legyen mondva, nem ül a babérjain, hanem új, könnyebben hozzáférhető játékmenetet kínál, abban a reményben, hogy új közönséget szerez a Homecomingnak. Erre a játékmenetre példák a következők:
Következő generációs vizuális és térbeli jellemzők –
Minden folytatás a névadó játék újragondolására törekszik a sorozatban. A Homecoming ezt három módon teszi: a hagyományos harmadik személyű és az akcióorientált első személyű nézet közötti váltás lehetőségével; a teljesen 3D-s…

